miercuri, 8 decembrie 2010

Ponta vs. Geoană

         Alături de un card de reduceri nefolositor am primit câteva rânduri scrise pe o foaie roşie ca sângele. Am tuşit pe ea să se albească. Fără succes. Iată vorbele de pe hârtie :

         Domnule consilier, mie mi-a cam ajuns. M-am săturat să îl aud pe Geoană spunând tot felul de prostii. Cred că i se trage de la jacuzzi-ul lui Vântu. Este un iubitor de moguli. Eşecul PSD din alegeri i se datorează. Intenţionez să îl dau afară din partid. Ce ziceţi? 

         Domnule Ponta, să îl daţi afară este o greşeală. Îl victimizaţi! Important e să îl atrageţi afară. Înafara sediului. Îl invitaţi la SPA-ul partidului, chipurile. O să se înţepe fraierul. Trebuie să recreeaţi o scenă din adolescenţă. Nu a dumneavoastră. A noastră. Să vă explic schema. Trebuie să fiţi patru-cinci. Începeţi o ceartă cu el. Mă că ce ai făcut tu, de ce faci din-astea, te ard sa moară guguia, etc. Dumneavoastra le ziceţi celorlalţi aşa: Bă lasaţi-l mă, lasaţi-l încât să vă audă şi Geoană. Ceva mai încet le ziceţi la derbedeii din partid aşa: arde-l,dăi acum. Prima lovitură o să fie un NV. Restul va fi istorie. Spor la trebă.

P.S. Am un vers pentru o colegă de a d-vs.
Senatoarea PSD Olguţa/De pe net vrea să scoată… şi n-am rimă aici, da nu-i bai. Să i-l tranzmite-ţi.

Din Bucureştiul plin de beculeţe
1-Q Sapro
Consilier de bagabonţeală politică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu