marți, 7 decembrie 2010

Surse nesigure ne asigură-Crin Antonescu în tramvai

         Un prieten de-al unui tovarăş, care e combinat cu una din Bucur Obor, îmi zice:

         Frăţică eram în tramvaiul 34, mă duceam la gagica mea,săptămâna trecută, joi. La Piaţa Muncii cine crezi că s-a urcat pe la uşa din spate? Crin Antonescu. Cum mă vezi şi cum te văd. Pac, îi sună telefonu’ omului, eu mă prefac interesat la altceva uitându-mă pe geam afară, dar casc bine urechile. Salut Marko, zice omul…da, sunt la parlament. Ok. Te asigur că aveţi asigurat ce am vorbit. În plus de asta ofer limba franceză în maghiară şi limba engleză în franceză. Fă pasul... Nu cred că putem denumi Bucureştiul bucaresta... Ştiu că e tăiat de râul Dâmboviţa… Partea de nord Buca şi partea de sud Resta. Vorbim. După care sună el pe altcineva. De aici nu am mai auzit că a coborît la Iancului. Acu’ zi şi tu ce crezi.
  
         Ce cred eu? Păi de la Muncii până la Iancului ar fi putut lua metroul sau putea merge pe jos că e aproape. Plm.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu