sâmbătă, 19 decembrie 2015

Scutul de la Deveselu si Prastia de la Vaslui

Am trait de curand o zi istorica. Vineri 18 decembrie 2015, ziua in care scutul de la Deveselu a devenit operational.  Istorica dar friguroasa. Urat tare afara, mohorat de-a dreptul. Acesta dupa toate declaratiile, scutul adica, este strict pentru aparare. In cazul unui atac noi cu ce putem contraataca? La Calugareni ne-am folosit de mlastina si l-am aruncat pe otoman de pe pod de i-am rupt dintii. La Posada am dat drumu la bolovani si ne-am facut treaba. Acu’ daca batalia se va purta aerian ce ne facem? Daca trimitem o escadrila de vrabiute nu cred ca ne iese. Un posibil agresor ar putea fi Rusia. Stim din istorie ca soldatii rusi au comis o multime de violuri cand au calcat pe aici asa ca putem sa le platim cu acceasi moneda si sa agravam putin situatia pentru ei. Asa ca iata propunerea mea pentru ministerul apararii: O prastie! Nu radeti, nu e cazul. Facem o prastie de mare tonaj la care atasam toti bogatani zgarciti. Ca de astia tragi ani intregi de se intind la maximum si tot nu scoti nimic de la ei. La momentul oportun le cerem niste bani si vor arunca incarcatura (din prastie) pana la Moscova numai sa nu dea un leu. In prastie incarcam 500 de tone de rahat (am folosit termenul diplomatic, v-ati prins voi) si 10 batalioane de violatori. De unde putem noi inrola niste voluntari carora sa le dam liber la rusoaice si dupa aceea sa ii si premiem? Din Vaslui. Deci prastia va fi instalata acolo. Pentru partea informatica apelam la reteaua Anonymus. Acestia vor sparge serverele meteo si ale canalelor de stiri rusesti si vor anunta o ninsoare de basm. Lumea va iesi incantata pe strazi. Incarcatura de rahat fiind mai grea va cadea prima si se va imprastia pe vastul teritoriu rusesc. Cand rusii buimaci vor alerga de colo-colo abia atunci va incepe cosmarul. Cele 10 batalioane de violatori din Vaslui ii vor epuiza. La cat sunt ei de eficienti le vor lua si bautura de la gura. In maxim 24 de ore rusii se vor preda si vor aduce inapoi tezaurul cu tot cu dobanda. Atunci vom trai cu adevarat o zi istorica ce va fi cunoscuta peste vremuri ca Pacea de la Vaslui.

P.S. Putem adauga in incarcatura prastiei un numar foarte mic de hoti care vor fura toate motoarele de pe avioanele de lupta rusesti trimise spre teritoriul nostru. Acestia le pot vinde pe e-bay pana vor ateriza cu parasuta in Moscova (la parasutele de acolo). De acolo vor lua altceva. Legal. Prada de razboi!

1-Q Sapro

Mester strateg in vreme de pace pentru vremuri tulburele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu