vineri, 18 decembrie 2015

Visul ?

                Ieri fiind foarte obosit m-a furat somnul ceva mai devreme. M-am cufundat intr-o toropeala placuta, pe nesimtite, fiind totusi extrem de atent la Mos Ene care imi umbla pe la gene. Tocmai cand vroiam sa ii spun:

-          Ce faci domnule pe la genele mele? am adormit. 

Destul de rapid am inceput sa visez. Se facea ca in Romania coruptia ajunse-se la minus unu la suta. Copii de politicieni bogatani veneau carduri la DNA sa se predea pentu jafurile comise de parintii lor. Totodata returnau banii furati cash in caramizi de cate o suta de bancnote. Fiind extrem de multi erau adusi cu camionul. PIB-ul statea sa explodeze de la cate taxe si impozite se plateau. Clasa politica devenise atat de demna incat presedintele Iohannis parea un circar pus pe glume. Era o sobrietate in parlament (in ambele camere) de nu isi permiteau nici mustele sa zboare. Parlamentarii erau in numar de 300. Nu mai erau doua camere asa cum stim noi: deputati si senatori. Unii se chemau nu-stiu-cum si ceilalti reprezentau regiunile tarii. Regionalizarea fusese infaptuita mai bine decat in toata uniunea europeana. Romania devenise un super model de urmat. Presedintele rus si cel american faceu anticamera pentru a se intalni cu vice-premierul. La premier sau presedinte abia daca ajungeau. Se produse-se reindustrializarea Romaniei. Bugetele unor ministere te lasau cu gura cascata: Sanatatea 10%, educatia 10%, cultura 15%, apararea 1%. Stiti de ce apararea avea 1 la suta? Va zic eu: Toata treaba o faceau cele doua tancuri cu laser cu care topiseram noi tancurile rusilor la granite in ’68 cand cu Cehoslavacia. Pensionarii erau tratati cu foarte mare respect. Politia de foarte multa vreme nu mai pandea ci doar proteja si ajuta. Daca statul facea o eroare de calcul fata de tine erai vizitat acasa de un functionar politicos care isi cerea scuze si iti aducea un cupon pentru scutire de taxe pentru un an intreg. Firmelor daca nu li se returna TVA-ul la timp primeau dobanda pentru suma restanta. Senatoarea Cristiana Anghel se calugarise si acum se ruga pentru binele oierilor si pentru iertarea pacatelor lor.

                Deodata s-a auzit un zgomot puternic si m-am trezit un pic cam buimac. Explodase televizorul . Acum eu nu stiu daca toate astea au fost vis sau aievea. Am sa incerc sa nu aflu doua –trei luni. Cam pana cand da primavara.

1-Q  Sapro


consilier de odihna fortata pentru refacerea neuronilor afectati de realitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu