vineri, 29 ianuarie 2016

8 motive ca Dragnea o arde aiurea cu boicotul !!!

                   Cand l-am auzit pe Dragnea ca Psd ar putea sa nu participle la viitoarele alegeri locale m-am dus frumos la baie, m-am spalat in urechi si apoi am revazut declaratia. A doua oara am auzit la fel. Deci nu eram eu de vina ci el. Iata 8 motive pentru care nu il cred:

1.         Zaharul si uleiul cred ca a fost deja achizitionat-inscriptionat. Expira data de consum. Nu ca si-ar face ei probleme. Chiar daca mori poti sa votezi. S-a observat asta in cazul judetului pastorit de Nea Mustatea. Asa-i? Asa-i!!! In cazul galetilor e problema daca au inscriptionat an sau data dar e remediabila problema.
2.         Am avea prea multi ,,independenti’’. Saaaaau pur si simplu le e rusine cu numele si vor sa para independenti. Numele partidului. Ca si Oprescu a castigat in Bucuresti ca ,,independent''. Apoi...poveste lunga.
3.         Nu avem noi norocul asta. Pur si simplu nu avem. Ca o mica paranteza :de ion i. nu cred ca mai scapam...
4.         Ar creste adeziunile la Unpr sau Alde fara motiv. Dupa Oprea nu se mai duce nimeni. Nu cred ca le place drumul. Iar la Tariceanu...neah!
5.         Politicienii nu se pot abtine. Astia candideaza si cand nu e campanie. Ponta inca are pe Calea Grivitei un panou cat toate zilele cu ponta presedinte. L-am revazut azi. Panoul. E prea sus. Panoul. ponta nu stiu unde e. J
6.         Dragnea nu face ce vrea el. In fiecare partid poti sa intinzi coarda pana la un punct. Sunt atatia altii care asteapta la cotitura. 
7.         Glume d-astea se fac pana in maxim clasa a -3-a. Gen nu ma mai joc!
8.         Vrea sa ne pacaleasca. In plus. Ca o pedeapsa ceva. Sau pur si simplu a vorbit pe nas. Se mai intampla. 

Pacat ca nu e masina de scris. I-as propune sa scoata foaia si sa o ia de la capat. Cu alte vorbe, cu alt sens, cu ceva cohones...na!


1-Q Sapro
Consilier de declaratii politice bagabontesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu