miercuri, 6 ianuarie 2016

Sarbatorile nu s-au terminat!!!

Suna un pic anapoda! Dar…sa incep si eu cum incepea domnu’ Vadim (R.I.P.) : Mi-au spus mie niste generali de-ai mei ca in Drumul Taberei a fost vazut personajul numit Mos Gerila (pe rit vechi-ceausist) sau cunoscut mai nou ca Don’ Recel Caloriferescu. Totodata mai multi plutonieri de-ai mei mi-au zis ca au auzit si cete de uratori pe strazi prin sectorul 6 cu ceva colinde noi cu administratia locala, cu Radet si cu Elcen (scuze pentru literele mari de la indivizii cu caldura).  Din pacate la mine nu a ajuns decat o bucata din finalul unui colind pe care il redau din memorie:

Fie iarna cat de grea
Haina n-o poti dezbraca
Daca ai calorifer
Fugi nene de langa el
Ca e tare-tare rece
Nu ne intrebati de ce!
Fie iarna cat de grea
Haina n-o poti dezbraca
Nici in casa langra brad
Ca radetu’-o da de gard
Si le dam multi-multi, multi bani
La anu’ si la multi ani!

            Am adaptat putin versurile in caz ca intra un copil din gresala si citeste ce am scris eu aici. Varianta pe care am auzit-o eu e mult mai hard-core. Problema e ca Don' Recel Caloriferescu asta nu aduce niciun cadou. Asta vine si ia. Iti ia dramul de caldura care il ai chiar daca blocul e izolat termic.Si nu vine pe horn ci vine pe sub usa sau prin teava de la calorifer. Faza mai proasta e ca nu se stie cand vine Don’ Recel Caloriferescu deci nu poate fi sarbatorit intro anume zi si de ceva vreme in sectorul 6 a tot fost sarbatorit zi de zi pentru a nu se rata ziua lui. A lu’ Caloriferescu asta (Mos Gerila pe rit vechi ceausist, deh!). Ca asta daca afla ca ai ratat ziua lui se razbuna. Se razbuna asa de tare ca nu mai pleaca din casa ta pana la primavara. Am uitat sa va spun ca tipu’ e periculos tare. Primavara moare si reinvie pe final de toamna-inceput de iarna. Mai ceva ca moda. Sa se ia de-o mana Radetu’ si cu Elcenu’ si sa se dea cap-in cap. Sa se sparga ghinionul si sa plece Don’ Recel Caloriferescu taman in Rusia. Today.

1-Q Sapro

Meteovociferescu de serviciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu