marți, 2 februarie 2016

Primaria Bistrita –veverite-4600 de euro

            Am citit stirea si nici macar nu m-am enervat. Trebuia sa trecem la un alt nivel, clar! Dupa panselute, borduri supraetajate (cum am vazut in sectorul 3) trecem la veverite. Vremuri noi-moda noua. Cred ca ar trebui sa ma mut in Bistrita. Acolo nu mai sunt probleme.  Vor fi veverite cu coada stufoasa care se vor apropia cand vei ciocni doua nuci. Bine, sunt si in Bucuresti veverite in orice parc dar astea din Bistrita sunt veverite de 100 de euro bucata. Cred ca au coada muuuult mai stufoasa. Voi avea un zambet mai mare decat avea iliescu (scuzati litera mica de la inceputul numelui-am incercat-nu pot litera mare) pe afise in anii 90’. Imi imaginez consilierii de la primaria Bistrita cum stateau ei in birou la o sedinta:

-       Domnu’ Georgescu cati mai avem de cheltuit? Bani.
-       Aaa…pai avem, zise domnul Georgescu.
-       Pai hai sa facem o nebunie ceva, are cineva ceva idei?
-       Domnule Toderas am eu, am vazut pe un site niste…veverite, zise Aurel timid.
-       Ce ma Aurele?
-       Niste veverite domnu’ Toderas
-       Si…ce facem cu ele?
-       Le ducem in parcu’ municipal, le facem si o voliera cu niste casute…o sa fie frumos. Mai rade lumea cand le vede….sa fie veseli de alegeri! Stiti?
-       Da ma Aurele da mai stiu ca in parcu municipal sunt veverite. Natural. Am vazut eu acu’ 6 luni.
-       Da domnu’ Toderas dar eu am fost acum cu prietena, inainte de valantain stiti?...si nu mai erau, au plecat in padure. Asa le si zicem la presa daca e.Ca sa nu bata la ochi…sa zica astia nustu’ ce, sa una-alta…le luam din Galati! E perfect.
-       Ba Aurele tu nu esti chiar prost. Bravo-bravo! Hai s-o facem!
-       Ce?
-       Sa luam veverite, e cineva impotriva?
-       Nu!
-       Nu!
-       Nu don’ Toderas
-       Deci toata lumea vrea veverite! S-a votat. Anu’ viitor daca reusim acum in alegeri luam maimute si as vrea sa amenajez aici la Bistrita un vulcan activ care sa atraga turistii. Iti dai seama ce o sa fie?
-       Sa traiasca domnu’ Toderas!
-       Traiasca!
-       Ura!
-       Gura ba! zise Toderas, suna primarul!

Dixit! Hai sictir!

1-Q Sapro
Consilier de consilieri pentru bagabonteala locala

Numele persoanelor care apar mai sus sunt pur fictive. Orice asemanare cu persone din viata reala e pur intamplatoare.

P.S.:

Acum pe bune Din 21 de consilieri locali proiectul a fost votat de 11 dintre ei. De la PSD, ALDE si UDMR. Sa opus un singur consilier de la PNL. Omu’ a zis ca din 4600 de euro poti sa faci si o casa de vacanta din lemn .  Se pare ca veveritele vor avea un hotel. :)

P.P.S.: Sa nu credeti ca am ceva cu veveritele, astea le-am filmat eu:

https://www.youtube.com/watch?v=pLfGWipc4q4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu