marți, 24 ianuarie 2017

#preamultapizma

Prea multa pizma, prea putin suras. Am cu reducere din diacritice si nu ma scuz.  Dar ce auz? Se face iara frig, sa ma imbrac mai bine. Sa ies cu cainii, sa trag pe nas doar aer rece. E ora opt si zece. In trecat ii aud pe trecatori cum imbulzesc cuvinte spre iesire din ce au auzit mai inainte sau aseara la televizor. Opinii care mor caci se-nvechesc instantaneu. Ecranu-i galben mai tot timpul. Stirile tipa-n ritm alert cu litere mari de tipar. Ma scuzati, ati auzit? Cum comentati? Interesant. Stati. Nu plecati! Sa luam publicitate. Intra aici sa VEZI ce BUNACIUNE de programa scolara se preda. Programa scolara e prea incarcata, declara parintii, copii nu mai au timp de joaca. Comment: ,,CE caxxt de titlu m-AI IE si asta jurnalistii lu peshte prajit. Fu…’’ . M-as duce la teatru. Grei. Cate-n luna si in stele. 100 de lei. Nu va suparati cat mai e salariul minim pe economie? O mie douasutecincizeci. Da. Mi-e dor sa ma duc la tara. Mi-e dor de liniste si de primavara. Sa fie noapte clara cu luna si stele. Uite un amic.
-Ce faci bro?
-Bi...
Belele, buluc,balamuc, a trecut. Mi-a rapit minute si ganduri. Merg mai departe. Ne oprim. Am pungute la mine. Ce vremuri de ca…de care te-ai lipsi. Sarbatoarea sprancenelor incrancenate. Gala dezvaluirilor. Sistematic sistemul se contracta caci antisistemul ataca. Totul e sa nu lasam spatii. Cineva isi va dori mai mult victoria. Sa fie bine. Mesaj. Din 1 martie,operatorii din Franta nu mai acopera Monaco. Serviciul de roaming…neah.

#preamultapizma      Bag suras!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu