vineri, 13 ianuarie 2017

Vineri 13, pisica neagra si ghinionul.

Calea Lactee, Terra, Europa, Romania, Bucuresti. Frig tare. Coafura rezista! Ningea cu intrebari despre viitor. Ganduri aterizau si decolau pe aeroportul din mintea mea cu o rapiditate de nedescris. Craciunul trecuse si imi parea un pic rau pentru ca acum era o vreme mai buna pentru Mos Craciun si sania lui trasa de reni. Britanicii deja votasera pentru Brexit, americanii pentru Trump, romanii pentru Psd. Firea era deja instalata la primaria generala. Acu’2-3 zile daduse si o ciorba in Gara de Nord oamenilor fara adapost care au fost trimisi acolo tocmai de la adapost unde servisera deja ciorba. Dragnea mustacea. Fara legatura cu ciorba de mai adineauri. Apropos de ciorba, Ciorbea-avocatul poporului deh! se gandise sa atace la Curtea Constitutionala o lege care nu ii dadea voie lui Dra.. penalilor sa faca parte din guvernul Romaniei. Un lingau! Avocatu’ poporului din parti! La celelalte primarii de sector tot primari psd. Guvernul Grindeanu era si el instalat, Putin ne amenintase deja (de mai multe ori), eram ingropati in zapada si totusi era vineri 13. O pisica neagra taie in graba Calea Rahovei. Zic : aualeu! Ce se mai putea intampla? Ma uit la ceas 13:13!!! Nu arata corect dar totusi...Prin cap mi se succedau o groza de imagini si brusc mi-am adus aminte de replica presedintelui: Ghinion!. Totusi el nu avea. Problema de abordare. Ma uit si vad in fata ochilor o agentie loto. Asta e. Intru si trantesc 6 numere pe un bilet. Na! Bag biletul, platesc, il iau si il var in portofel. Acu’ sa vedem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu