marți, 7 decembrie 2010

Ceauşescu vs. toată clasa politică

Am ajuns la acasă un pic sictirit din motive impersonale. Am găsit pe masă o cutie cu trabucuri şi un plic timbrat havana. Zic ...bă eşti prost !? Iată conţinutul :

         Tovarase consilier, am vrut să mă retrag dar mă bate gândul să mă întorc. V-am lăsat fără nici o datorie. Toată lumea fura în ziua de azi şi nimeni nu pune mâna să facă treaba. Plâng în fiecare zi de 1 Mai Muncitoresc! Le-am zis clar ce să facă şi ei se ceartă ca nişte proşti. Mi-e teamă că planul pus la cale în decembrie 89' o sa eşueze. Ce să fac?

         Tovaraşe Ceauşescu, harkiri ! Dar nu înainte de a pune la cale o ultimă distracţie. O singură armă veţi folosi iar acţiunea se va numi memento morti mori adica în traducere lejera adu-ţi aminte-n morţii tăi că o sa mori. Să ne reîntoarcem la arma. Veţi folosi o sula din vechea trusă de cizmarie imaginară. Toata lumea ştie că a fost vrajală. Mi-e tare greu să cred ca veţi veni viu, în carne si oase. Vă propun să îi bântuiţi pe cei cu care aveţi pricina cu un singur amendament, sula să fie pe bune. Un pic de poltergaist nu strică. Iată cum veţi proceda: în  momentul când guvernul va veni în faţa parlamentului cu propunerea de modificare bla-bla, hop şi dumneavoastră cu sula în mână. Acţionaţi pe genul vezi, înfigi, retragi obiectul pentru a lasa impresiile să curgă. Luaţi la rând plămânul lui Geoană, unul dintre ochii lui Boc la alegere cu tot cu ochelari, esofagul domnului Năstase, etc. Nu rataţi nici coate, glezne, genunchi, pipote sau scăriţe din urechi. Atacaţi în principiu pe cei care îi cunoaşteţi, bănuiesc că pe majoritatea. Trebuie neapărat să şi cântaţi ceva, ar fi prea banal cu strigate de luptă. Vă propun i-auzi una, i-auzi două...i-auzi 89 . Dacă nu vă ajung cele optzecisinouă de sule înfipte mai cantaţi de câteva ori de la început. Nu repetaţi loviturile. E foarte important. Aveţi dreptul totuşi la o singură excepţie. Pun pariu că în cazul fostului tovaraş, actual ,,domn'' (?) I. Ion veţi văbovi mai mult, gen ştirile de la ora cinci. Acolo voi închide ochii la figurat şi voi spune că aţi plantat panseluţe la propriu. Un lucru draguţ dealtfel. Faceti aşa şi promit să dau de pomana să aveţi pe lumea ailaltă. Pfiuuu ...să nu vă ia pentru foloase necuvenite. Făceţi-o de plăcere. Calea spre paranormal a fost deschisă deja.

Cu absolut dezinteres,
al d-vs. 1-Q Sapro
Consilier de bagabonţeală politică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu