vineri, 1 ianuarie 2016

Fac ce fac si iar conspir!

                                                  


                                    Prima zi din an. Am adormit spre dimineata obosit dupa un drum lung si un singur pahar de vin. Am avut un somn linistit dar cand m-am trezit mi-am dat seama ca conspirasem prea mult. Un pic neclar. Ceva cu o regina, cu niste societati secrete, planuri, mai mari de-ai lumii, diverse programe, agentii, agenti si toate alea. Din fericire m-am trezit cu fata spre geam. Stiti ce se spune. Daca te trezesti cu fata spre geam …uiti ce-ai conspirat. Pe seara am tras doua-trei ture de parc sa mai ard din ce s-a depus intre Craciun si revelion. Ghinion! (sic!) vorba lu’ Iohannis. Iar am conspirat. Din pacate tot cam neclar. Ceva cu niste armate, cu rearanjari de scene si muuuulta manipulare. Un cacat! Am facut un dus si am scapat si de conspiratia asta. Sa vedem ce mai imi rezerva si ziua de maine. Trebuie sa imi iau un Anticonspirant mai bun. Astea pe care scrie ca tin minim 48 de ore nu fac nici doi lei. Oricum, stiti vorba aia: doar cine nu munceste nu conspira.

1-Q Sapro

Consilier de bagabonteala oculta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu