joi, 21 ianuarie 2016

Putin, Obama,refugiatii sirieni si gerul din Romania


                                            (Intamplare fictiva scrisa dimineata pe tarziu)



20 ianuarie 2016. Plictiseala mare in cancelaria prezidentiala din Moscova. Putin se juca putin cu niste documente strategice facute cocolos pe care le lansa catre cosul de gunoi. Avusese foarte mult de mototolit unul dintre soldatii care ii pazeau usa biroului. Micile proiectile rotunde ii dadeau o mare satisfactie lui Vladimir. Se gandea ca sunt rachete nucleare rusesti iar cosul de gunoi era restul lumii. A vazut pe jos un cocolos si si-a adus aminte de Ciolos. Era vesel si s-a gandit la Deveselu. Cand s-a gandit la restul lumii si-a adus aminte de SUA si a pus mana pe telefonul rosu. Avea si unul albastru dar lui ii placea sa sune mai mult de pe cel rosu. Habar n-am de ce. Isi drese vocea in asteptarea preluarii apelului pentru a avea o voce mai grava.
-Alo, salut brother, zise el intr-o engleza stricata. Ce zici, care e treaba? 
Deja o stricase. El vroia sa para grav dar cand colo i-a iesit o voce destul de pitigaiata din cauza pauzei vocale de o ora.
-Hello Vladimir (sau ,, Hell no..’’ nu prea am dat mare atentiei imaginatiei cand mi s-a furisat  asta spre constient)
-Fi atent ce m-am gandit, imi faci si mie o favoare?
-Spit it! , zise Obama.
-Da si tu un telefon la aia ai tai cu antelele HAARP si roaga-i sa prelungeasca un pic gerul in Romania.
-Ok!
-Ramane sa dau eu un Bergenbier (incep amandoi sa rada cu pofta). Nu de Bergenbier. Stiu eu de ce. Lor le placea foarte mult sa rada de altii. Chestia asta o aveau amandoi in comun, Era micul lor secret murdar. Noaptea se sunau si radeau de altii pana spre dimineata. Fara ca lumea intrega SA STIE ASTA.
Dupa ce a terminat discutia cu americanul,  Putin a aruncat ultimul cocolos catre cosul de gunoi. Nimerise 10 din 400. Un record personal care trebuia sarbatorit cumva. Absolut. Ce votca proasta, se gandi Putin. Satul de cei din jurul sau-care intre noi fie vorba, beau si ei Absolut pe furis- a dat un alt telefon de data asta in Moldova.
-Alo, Dodon?
-Da sefu’…
In noaptea asta dati drumu’ la bahaos in Chisinau si te sui in primul avion catre Moscova. Sa il iei si pe Usatii!
-Sa traiti, am inteles! Primul avion. Edin, dva , tri si-am venit.
Intre timp gerul in Romania isi facea de cap. Continua sa crape pietre. Cincizeci de refugiati sirieni trecusera granita ilegal prin Serbia si asta era doar inceputul. Putin inchipuse un mare bahaos cu ger , refugiati sirieni si o instabilitate politica accentuata in Republica Moldova. Porcaria asta doar pentru ca a nimerit el zece cocoloase de hartie in cosul de gunoi.  Intre timp au venit la el Dodon si alalalt cu numele sfortat si au tras o betie crancena cu ochii pe marile agentii de presa. Va zic si ce vodca au baut. Standard. Unu dintre ei a mutat pe CNN si a zis:
-Pe 22 ianuarie...
 De aici mi s-a taiat filmul ca a deschis cineva usa si a intrat o pala de ger Siberian de mi-au inghetat degetele p[e tastatura dea M nc EPT s scr aiureaA. Tr sa trmn k nu ma pot!!!!!!!!!


1-Q Sapro


Consilier infrigurat de vremurile care vin fiert

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu